"Izlést formál és igényt elégít ki"

 

Ma egy érdekes dologra lettem figyelmes, amire steerio hívta fel a figyelmet. A marketing egy érdekes fricskája,  a női G-pont és a Gróf Buttler pincészet egyik csúcsbora között teremt direkt asszociációs kapcsolatot. Ehelyen nem mennék bele az első gondolataim bővebb kibontásába, minden esetre érdekes, hogy a 'sex sells' korábban finoman árnyalt utalásai mára bizony direkt kommunikációba váltanak, ne kelljene annak a szegény célcsoportnak túl sokat gondolkoznia, hogy a marketing vajon mit is próbál vele megetetni, vagyis itt inkább megitatni.

A borok, ahogy korábban is írtam nagyon kellemesek és kiemelt ár-érték arányban vannak, az meg hogy mindent megpróbálnak a népszerűsítésért nem felróható. Inkább az a közönség számlájára írható, ha ez a típusú kommunikáció tényleg sikerre fut és a G-pont bor kerül az ünnepi asztal közepére.

Vajon anyám mit szólna, amikor megkérdem tőle, hogy szeretné-e megkóstolni buttler G-pontját, ezt az édeskés kadarkát.